torstai 6. elokuuta 2009

Vielä on kesää jäljellä II

Kokeilin eilen jälleen pakkaajan hommaa öljynpullotuksessa. Oli mahdollisuus jäädä ylitöihin ja jäin. Huomasin, että tarvittavat toimenpiteet pullotuskoneella tulivat selkärangasta. Oli ihan kivaa vaihtelua latoa pulloja ja korkkeja koneeseen.

Olen myös saavuttanut mikrotukihenkilön tittelin :). Meillä on töissä sellainen mikronkokoinen vesipitoisuudenmääritysuuni, jonka olen "korjannut" kaksi kertaa kalibroimalla sen vaa'an. Muut olivat sitä mieltä että se on rikki. Korjausmiehen tilaaminen olisi ollut aika rahakasta puuhaa. Minä sain vain pienen korvauksen siitä, että jostain syystä osaan tehdä toimenpiteen, mikä minun mielestäni pitäisi myös sen uunin käyttäjien osata. Ammattitaitoa ja silleen. Itse en sitä uunia siis edes käytä. En koskaan. Insinööri reppana.

Töissä on tosiaan ollut ihan mukavaa, kun tuli vihdoin (no aikoja sitten) se olo, että osaan ne hommat.

Muutenkin elämässä menee aika jees. Harmittaa vain välillä, kun aika ja voimat ei riitä parisuhteeseen niin paljon kuin itse haluaisi. Kolmen viikon päästä työt ovat kuitenkin ohi ja paluu arkeen alkaa. Ihanaa: sitten ei ole enää puoli kuuden aamuherätyksiä!

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...