torstai 14. toukokuuta 2009

Margariinia

Olin pari päivää saikulla, kun olin kipeä. Tänään tuli sitten uutinen, että meistä tulee bungelaisia. Tänään oli asiasta töissä infokin. Ensi fiilisten jälkeen on jäänyt sellainen olo, että taitaa olla ihan hyvä juttu. Raisio olisi varmaan muutenkin hankkiutunut eroon margariinin tuotannosta keskittyäkseen viljapohjaisiin tuotteisiin. JA: Keijut tehdään edelleen Suomessa, joten suosikaa suomalaista, älkääkä ostako Ruotsissa tehtyä monikansallisen yhtiön Flora-margariinia tai Beceliä.

Tasan vuoden tauon jälkeen aion tänään iskeä hampaani kerroshampurilaisateriaan, jam! Pari päivää olen siitä haaveillut (mahakipuisena...).

1 kommentti:

Kohtuullinen kirjoitti...

Olen siirtynyt Keijuun nyt, kun se vihdoin on halevmpaa kuin Flora...mikä ihme siinä kesti...

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...