keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Ajokortti?

Aikuisten oikeasti vakavasti olen tässä viime aikoina miettinyt, pitäisikö se ajokortti viimeinkin hankkia. Olen kuullut tiukkaa huhua, että ajokortin hinta tuplaantuisi ja se tuntuu nytkin jo kovin hinnakkaalta. En voi kieltää sitä, etteikö trukilla ajaminen myös olisi pistänyt mielenkiintoa liikkeelle. Trukilla ajaminen on helppoa ja hauskaa! Kesällä olisi kiva ajaa kortti, mutta vuorotyön takia se taitaa olla mahdotonta (teoriatunnit). Lisäksi matkaa mutkistaa se, ettei minulla ole siihen penniäkään rahaa, enkä haluaisi kaikkia kesätienestejä siihen tuhlata.

4 kommenttia:

iku kirjoitti...

sanoisin, että harkitse, jos olet tähänkin asti pärjännyt ilman
t. autoton kortillinen

Kaisa kirjoitti...

Sitähän harkitsen koko ajan :). "Kohta" valmistun, eikä voi tietää, mihin sitä työllistyy.

Aada kirjoitti...

On kyllä hyvä taito varmasti tuo, että voi trukilla ajaa. Etenkin tottakai joissain ammateissa tärkeää. Minun eno niiden kanssa on paljonkin tekemisissä, aikoo ilmeisesti hankkia ihan oman turkin.

Sanna kirjoitti...

Minäkin pidän trukilla ajamisesta. Se on hauskaa puuhaa. Nyt meillä onkin etsinnässä uusi dieseltrukki. Kovasti odotan, että meille sellainen saapuu ja pääsee töihin. https://www.mitsubishi-forklift.fi/

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...