torstai 17. toukokuuta 2007

Niitä näitä

Mä sain sunnuntaina näin -------------------------- ison kalan mato-ongella - lahnan. Hassua, kun aluksi tuli vaan jotain silakan sinttejä, niin sitten yhtäkkiä tuleekin semmonen ryökäle, jota ei meinaa saada edes maihin. Hyvää oli! :)

Joku täti soitti ja kysy et haluunko mä DNA-liittymän jos saan 5 euroa kuukaudessa hyvitystä laskusta. Eihän se ole mun laskuista kuin puolet, mutta sanoin sille joo. Muuten hinnat pysyy ihan samana kuin aikaisemminkin, mikä on jees.

Opetusharjoittelukin alkaa loppua kohta. En mä oikeesti edes saanut niitä kaikkia tunteja tehtyä, mutta se ei ollut mun syy. Paperiin ne kumminkin tulee, koska mulle luvattiin, että saan tehtyä ne kaikki siellä yhdessä paikassa. Eilen menin töihin ja mulla olis ollut vaan yksi oppilas, niin sit me vaan juteltiin, kun ei ole oikeastaan mitään mieltä opettaa yhtä ihmistä. Vielä ens viikolla on yksi tunti, jonka joudun pitämään englanniksi tanskalaisille...jeee?

Tää on aika hauska :D



Tänään nousi penkistä 42,5 kiloa. Salilla on kiva käydä, mutta jostain syystä se lähtö sinne on aina hankalaa vaikka se on tuossa parin minuutin pyöräilymatkan päässä. Se on semmonen äijäsali, jossa melkein kaikki ukot on portsarin näköisiä. Siellä ei kehtaa kovin kauaa pienillä painoilla tarpoa :P Se ympäristö nostaa omaa motivaatiota. Sata kertaa parempi paikka kuin joku Elixia (joka on siis ehkä siistimpi, mutta siellä on niitä tyyppejä treenaamassa, jotka vaan näyttelee uusia treenivaatteitaan).

Huomenna lähtee hiukset. Jännittää vähän.

edit// Jonna (3000.) saanee lukijalahjan jahka semmoisen jostain hankin :)
edit2// nyt onpi taas muutama uusi kuva.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Muusassa myydään kahvia ja pullaa. :) Tuotko mun appelsiininkuorijan huomenna treeneihin?

-J-

Kaisa kirjoitti...

eiku meillähän on sunnuntaina reenit, eikös?
juu, tuon sen kuoriajan:)

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...