maanantai 21. toukokuuta 2007

Koulutusta

Lauantaina oli ensimmäinen koulutuspäivä Muumimaailmassa. Ihastuin Kailon saarella olevaan teemapuistoon heti: aivan mielettömän kaunis paikka! Jos itse työ tökkii, niin ainakin maisemat on ihanat. Aamulla ajattelin, etten halua tutustua kehenkään uuteen ihmiseen, koska olin niin väsynyt, mutta kyllähän siellä automaattisesti sitten tutustui. Muutama naamatuttukin oli. Päivä oli ihan mielenkiintoinen ja päästiin sammuttamaan tulipaloakin:)

Koulu on pian lopuillaan. Se tuntuu todella oudolta, mutta kiehtovalta. Neljä vuotta samassa paikassa samojen ihmisten kanssa. Täytyy myöntää, että kovinkaan montaa luokkakaveria ei välttämättä tule ikävä, mutta joitakin kyllä. Tuntuu hieman tylyltä ajatella noin, mutta toisaalta taas olen reilun vuoden päivät tuntenut itseni siinä joukossa ulkopuoliseksi suurimmaksi osaksi eriävien mielipiteiden takia. Ei jää ikävä niitä ihmisiä, jotka eivät arvosta minun kantaani, vaan pitävät omaansa ainoana oikeana. Niin.

Eipä mulla taida tänään muuta olla. Ulkona on jo kesäilma :)

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...