perjantai 7. heinäkuuta 2006

Uusi cameera

Minä ostin tännään uuden kameran. Oli hassua, että sen ovh kyseisessä kaupassa oli 239e, mutta kun kysyinen, että onko se lopullinen hinta, niin sainkin kameran ja 512Mb:n muistikortin hintaan 219e. Olin kattonu, et muissa kaupoissa se maksaa n.199e (siis pelkkä kamera). Kiitos iskän, tajusin kysyä alennusta :). Mut näin aluksi se vaikuttaa kyllä ihan hyvältä. En oo vielä lukenu käyttöohjetta ja hyvin toimii silti. Kameran keveys oli aika yllätys. Mun mielestä se on jopa kevyempi kuin ixus. Ehkä. Mutta nyt täytyy sit palauttaa se vanha porukoille.

Kohta pitäis lähtee sinne Ruisrokkiin. Sen takia mä oikeastaan halusin sen kameran jo nyt. Ja tietysti syksyä ajatellen.:) Eilen varasin lentoliput. Lähtö on 24.8. ja paluu 3.12. Huh.

Ihanan aurinkoista, mutta HURJAN kuuuuuuuumaaaaaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No mutta, eiku kuvaileen!
Mullapa on uusi katto camerassa:) (Muistatko vielä italiaa?) Eikä menny ku pikkasen tunteja ja mullakin on tällä hetkellä hauikset ikuiskipeinä, kuten joku joskus on jonnekin palstalle lohkaissut...

Mut pokia ois sullekin jäljellä (enkä nyt tarkoita mitään silmäaseman erikoistarjousta)...jos kerkeet vielä ennen reissua.

Kirka I

Kaisa kirjoitti...

juu. ehkä ens viikonlopussa tullaan:) soitellaan!

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...