tiistai 4. heinäkuuta 2006

heinäkuu

No niin. Taas sitä uusi kuukausi pyörähti käyntiin.

Juhannusta vietettiin meidän mökillä Liperissä ja oli hauskaa. Jee.

Eilen irtisanoin Elixian sopimukseni ja päätin täti-istunnot. Eilen tuntui jo aika turhalta se istunto. Mut ihan kivasti silleen niin ku menee. Viime viikolla oltiin Riikan luona repimässä seinistä tapetteja ja keittiön kaappeja. Ja sitten päästiin särkänniemeenkin. Nähtiin elukoita :)

Ens viikonloppuna onkin sitten Ruisrock. Mä en ole koskaan ennen käyny festareilla...Kerta se on ensimmäinenkin. Odotan.

Mulla on ollut lainassa porukoiden Canon ixus jotain ja se ei enää toimi kun muistikortti on sisällä. Se ei mene edes päälle. No nyt aattelin, että voisin ennen reissuun lähtöä ostaa oman. Jotenkin vaan on vaikeaa valita ja tehdä päätös. Ei mulla periaatteessa ole rahaa, mutta mä sain sen Visa-kortin...

Mut kuvia tulee, jahka jaksan taas niitä laittaa. Pitäisi tehdä niitä Valtteri-tehtäviä edelleen...Puuh.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mitähän työ utissa seikkailitte, jos varkauteen päädyitte? oisko ollut lusi? onpahan komea kalansaalis!!! ei oo tuollaista nähty noilla rannoilla sitten onki-antin (mummon siskon mies) ja isä-taunon. -e-

Kaisa kirjoitti...

taishan se lusi olla :) mä mietinkin että utti kuullosti siinä hieman oudolta.

kalaa tuli perjantaina melkein koko ajan! ja ottaen huomioon, että laiturin päässä on aika matalaa, niin ihan hyvän kokoisia sinttejä tuli.

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...