maanantai 20. maaliskuuta 2006

.zirp.

Vihdoinkin alkaa voimat palautua. Olin toissa viikolla viikon kipeänä ja viime viikko koulussa oli aika raskas. Nyt ei telkasta tule mitään hyvää ohjelmaa. Täytyy kai kohta mennä nukkumaan.

Mikäli kaikki onnistuu, mä lähden ensi syksynä vaihtoon Tilburgiin Hollantiin. Sillä voisin kiertää kaikki koulussa olevat henkilökohtaiset asenneongelmat eikä mun tarvitsisi syksyllä olla nöyryyttämässä itseäni kärkitossuilla tanssien tanssicoctailissa. Ja saisin ehkä taas uutta motivaatiota tanssiin. Musta tuntuu, etten mä ole tän kolmosen aikana kehittynyt yhtään. Mä en koe saavani tunneilta mitään irti. Iso este siihen on mun asennevamma, mutta mä en nyt vaan osaa muuttaa sitä. Ehkä en haluakaan. Kun joku ärsyttää, niin sitten se ärsyttää.

Mä oon monta päivää yksin. Hassua. Osaanko mä enää olla yksin? No osaan mä. Kai.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...