sunnuntai 26. helmikuuta 2006

Hävis

Suomi ei voittanut olympiakultaa lätkässä.
Mä sain vihdoinkin laitettua profiiliin oman kuvan.
Tausta muuttui, mutta en osannut vaihtaa kaikkea suomeksi, mitä olisin halunnut... niitä juttuja ei vaan löytynyt sieltä jutusta mistä niitä voipi vaihtaa. Tää kuullostaa just siltä, ettei mulla ole hajuakaan, mitä mun pitäisi tehdä.

Huomenna on vika lomapäivä ja mä menen puolentoista tunnin hierontaan! Jes.

Hitsi, meitsi sai 10 euron palkankorotuksen! Enpä ole koskaan ennen saanut moista. Ensiks mun piti saada vain 5 euron korotus, mutta sitten sainkin enemmän. Eipä mua haittaa yhtään.

//edit:
Se mun piti vielä muistaa ihmetellä.
Kun tuosta comments-linkistä painaa, tulee se ruutu, jossa voi kirjoittaa kommentteja ja näkyy muidenkin kommentit. Mutta jos tuota kellon aikaa painaa, niin sitten tulee ne kommentit tuohon tekstin alle. Musta se on kivempi, mutta en tiedä, miten saisin sen toimimaan silleen, että se tulis myös kun painaa comments-linkkiä. Höh.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No, se kulta juttu oli "etukäteen sovittu". Kai tiiät, että kun meikä istuu tv:n ääreen kattoon urheilua, aina tapahtuu - huom. katoin Palanderin laskutkin ja kuinkas kävi!!! Sanoin töissä jo aikaa sitten, että Suomi ei saa yhtään kultaa, mut eivät oikein uskoneet. Noh, nyt uskovat, että multa voi kysästä, jos haluu tietää jotain... Veikkasin muuten loppuottelun maalieronkin oikein, mut tuloksella 1-2, joten rahnaa ei tullut. Tää on vain elämää, ei sen enempää... -e-

Kaisa kirjoitti...

joo, mun veikkaukset on taas mennyt ihan väärin. olis pitänyt veikata, että ruotsi voittaa. sain muuten vihdoin ja viimein laitettua kuvia tänne. jes jes. vähäks on voittaja fiilis...joo joo.

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...