sunnuntai 19. helmikuuta 2006

Hei vaan

Joo, voipi olla, että joudun pensselöimään kesäkuussa... en tiä. Ehkä se, että tunnustin jo työhakemuksessa, etten osaa kieliä, vie multa kesätyöt. Siis mahdolliset sellaiset.

Huomenna ulkomaille! Jees. Vähänkö olen odottanut huomista! Tänään oli ryhmisten viimeiset esitykset ja on tosi vapautunut olo. Ehkä nyt voi taas alkaa elämään...

Ei kai mulla mitään ihmeellistä. Kaikki vaan on. Hyvin.

//edit:
Ai niin. Paras kommentti ja palaute, mitä omasta ryhmiksestä sain, oli yhden mun tanssijan äidin kommentti: "Teijän oli kaikkein paras, kun ne muut oli vaan sellaista hihhulointia. Teillä oli kauniita linjoja." (tai jotenkin noin...)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En hyväksy. Ei mun koreografiassakaan hihhuloitu. No ei vaan. Kivasti sanottu. :) Pitäkää lystiä ulkomailla. Mä ompelin itselleni "nallehaalarin" täällä Tampereella.

J

Kaisa kirjoitti...

No ei hihhuloitukaan. Mutta tiedäthän äidit.

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...