tiistai 14. helmikuuta 2006

huh huh

11 kesätyöhakemusta lähtee huomenna postiin. Huh. No, ainakin olen yrittänyt saada töitä. Lahteen en enää mene!

Viime viikolla oli siis ryhmisten esitykset lopultakin! Meillä oli aika hurjia koulupäiviä, mikä mun mielestä oli epäreilua, ja nukuinkin muutaman aamun hieman pidempään... Mun mielestä mulla (ja myös muilla) oli oikeus siihen. Esitykset, joita oli 4, meni mun mielestä hyvin. Jonnan biisissä oli kiva tanssia ja sain mä loppujen lopuksi omanikin lavakuntoon. Kyllä mä ainakin siitä omasta pidin, vaikka olisihan siinä ollut vielä työstettävää. Tällä viikolla on sitten toisen iltaman ensi-ilta. Nyt tanssin Annan biisissä. Vähän kyllä väsyttää vieläkin. Tai oikeastaan aika paljonkin. Odotan vaan koko ajan, että olisi jo sunnuntai ja pääsisi Amsterdamiin. Jeah.

Toivottavasti saan kesätöitä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jos ei nappaa haetut työt, niin mulla riittää pensselillä sutimista ja liisteröintiä -ruokapalkalla ainakin=)

Mukavaa reissua, sitä minäkin jo odotan -hyvin näkyy livignossa arska paistavan!

akkiir

Anonyymi kirjoitti...

Mihinkähän mä hakisin töihin? Jäätelöä en enää myy!!!

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...