maanantai 5. syyskuuta 2005

Rapuja ja kanaa

Hih.
Oltiin perjantaina syömässä rapuja. Öööö. Kun ensimmäisen otin käteen, ajattelin että pitääkö mun oikeasti sitä kaivella ja vielä syödä se kaiveltu osa. Mä en nimittäin pidä ruoasta, jossa on silmät...ja JALAT. Yök. Alkukankeuden jälkeen homma alkoi ehkä jo sujua ja ensimmäinen haukku paahtoleivästä oli sen ronkkimisen arvoista:) Oi, se oli hyvää. Eikä ne ravutkaan enää jossain vaiheessa tuntuneet niin vastenmielisen näköisiltä. Olikohan valkoviinillä jotain tekemistä sen asian kanssa. Eipä kai...

Lauantaina oltiin sitten Jonnan luona grillailemassa. Mmmm, herkullisia kanavartaita (tässähän tulee ihan nälkä muistellessa niitä herkkuja).

Mä olen taas hieman kipeä. Ei kiva:( Inkivääriä täytyisi käydä ostamassa. Ja hunajaa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Onkos "påmppimiset" taas alkanu millä mielin? Ikävää, jos kråppa irtisanoutuu yhteistyöstä jo heti alkumetreillä..
Teet ja sympatiat=)

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...