perjantai 16. syyskuuta 2005

Hippi täällä taas

Dappadaa taas.
Toinen lasten jumppa meni ihan ok ehkä juuri sen takia, että tiesin, mitä siellä koululla odottaa. Sai niitä silti hyssytellä ja puhuttelunkin pidin. On kuitenkin vielä epävarmaa, jatkuuko ryhmä, sillä niitä oli edelleen vain neljä.

Mä oon taas liian väsy. Ja mua suututtaa meidän baletin opettaja ja minä itse siellä balettitunnilla. Mä oon tällä viikolla jokaisella balettitunnilla tullut vihaiseksi. Tyhmää on se, että juuri kun viime keväänä aloin taas baletista tykkäämään, niin nyt sitä taas vihaan. Mä en vaan jaksa sitä. Ehkä se on osaksi sitä uuteen opettajaan tutustumista. Katsotaan parin kuukauden päästä.

Muuten menee hyvin. Olo ja elo ovat onnellisia=)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moron vaan!
Myrskyisää on työt välillä -tuntuu kuin ois viikon sijasta tehny kuukauden työt!! Tiedän, että minttucrispsuklaa voi pelastaa pahan päivän -ja pientä mainosta, sitä saa nyt fazerinakin lähikaupasta=) Suosittelen!

Anonyymi kirjoitti...

muistatko sukuvian: kun joku ärsyttää, kaikki pellit auki. 'luukkuja' voi säädellä. miksi baletti tai ope brovosoi sua? relaa...

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...