torstai 21. huhtikuuta 2005

Tsirp

Näistä kirjoituksista saa ehkä sen käsityksen, että mulla menee ihan koko ajan päin... Ei se kuitenkaan niin ole. Silloin kun on paha olo, on helpompi kirjoittaa. Mä yritän parantaa tapani ja kirjoittaa myös silloin kun on hyvä olo. Mä itse asiassa kirjoitinkin valmiiksi jo tekstin, mutta en aio nyt vielä julkaista sitä, koska se ei sovi tähän päivään. Mun piti kirjoittaa keväästä ja ihastumisesta, mutta täällä sataa räntää, eikä se ole kivaa:( Huomiseksi auringon paistetta, KIITOS!!!

Mä keksin eilen, että mä alan harrastamaan fitnesstä. Kaveri toi tänään lehtileikkeen kouluun aiheesta ja totesin, ettei mulla hermot riittäisi niin pitkäkestoiseen prosessiin eikä varsinkaan siihen dieettiosuuteen...En mä voisi elää ilman suklaata tai karkkia:)

Hmmm, tänään on taas sirkusta! Viimeksi opeteltiin nuorallakävelyä ja trampoliinilla hyppimistä. Oli kyllä kivaa!!! Toivottavasti tänäänkin on. Kivaa.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...