torstai 8. huhtikuuta 2010

3D AutoCad

Koulussa olen puuhaillut 3D Cadin kanssa. Se on ihan mukavaa piirtelyä, mutta tuottaa joskus myös suurta päänvaivaa. Alla olevassa kuvassa on joku holkki (tuo on siis mun piirtämä). Siinä oli yksi pulma, minkä ratkomiseen meni 1,5 h. Lopulta pyysin opettajalta apua ja hän neuvoikin mulle uuden työkalun ohjelmasta. Senkin kanssa oli aluksi ongelmia, mutta kun älysin kääntää koordinaatiston eripäin, niin johan onnistui! Kuulostaako hauskalta :)?

Mutta on tuo cadillä piirtäminen ihan antoisaa puuhaa. Tykkään!

Jos olette joskus Turussa käyneet ja maistaneet Turun vettä, olette olleet todennäköisesti sitä mieltä, että se maistuu pahalta. Mä olen siihen 6,5 vuoden asumisen aikana jo tottunut (vaikka aluksi käytinkin Brita-suodatinta, laiskuudesta lopetin käytön). Nyt on kuitenkin tullut vastaan raja, etten kerta kaikkiaan pysty sitä juomaan. Taitaa johtua keväästä ja lumien sulamisesta, mutta se maistuu ihan HOMEELTA. Monet turkulaiset ovat sanoneet, että se on ihan tuttu juttu keväisin. Enpä ole aikaisemmin huomannut. Mutta joka kerta alkaa yököttämään kun sitä juo. Taannoin vanhempien yorkit antoivat oman mielipiteensä Turun vedestä, kun niille kelpasi vain pullovesi.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...