tiistai 29. syyskuuta 2009

Kiroulua ja hampaitten kiristelyä

Yritin eilen tehdä tanssituntia huomiseksi. Se on edelleen erittäin kesken eikä mua jaksaisi kiinnostaa pätkääkään. Argh! Ehkei tuo tanssinopettaminen ole mun juttu ollenkaan. Lavalla oli kivaa, mutta opettaminen... puuh.

en enää halua
musta ei ole tähän enää
mun luovuus on unholassa eikä se oo sieltä yli kahden vuoden jälkeen tullut takaisin ja tuskin koskaan tuleekaan
tätä en halua
minusta tulee insinööri perkele!
onneks vaihdoin alaa


Ja tää on vasta eka niistä kolmesta tunnista mitä olen tänä syksynä luvannut pitää.

EDIT

Mut hei, sain tietää, että tunnille oli hurja osallistajamäärä - yksi vaivainen ilmoittautuja - niin ei tarvii enää stressata. En aio yksityisopetusta pitää.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...