maanantai 29. kesäkuuta 2009

Runoja.

En ole hetkeen kirjoitellut mitään, mutta aina löytyy jostain varastoista uusia. Olen kerännyt kaikki tähän mennessä löytämäni yhteen tiedostoon ja niitä on jo pienen kirjallisen verran - 21 sivua. Ehkä täytyy alkaa pian taittohommiin :D.

---

Kosketat minua kädelläsi
Tahtoisin, että kosketat sydämelläsi

Katsot minua silmilläsi
Tahtoisin, että avaisit minulle sielusi

Olet hiljaa
Tahtoisin, että olisimme hiljaa yhdessä

Niin lähellä
Liian kaukana


---

Eristynyt
    Kahleissa
Vapautunut
    Kotona
Oma paikka
    Rauhallisuus
Hiljaisuus
    Yksinäisyys

---

En pidä itsestäni tällaisena

Hermoraunio
Mustasukkainen
Helposti henkisesti loukkaantuva

Äkkipikainen
Ailahteleva
Heikkohermoinen

Rauhaton
Alakuloinen
Tylsä

Hymyilemätön
Tuskainen
Vaikea

Tahdon itseni takaisin!
Tahdon olla Minä!

Iloinen
Naurava
Itsevarma

Kelmeä
Ihana
Täynnä onnellisuutta

Ahkera
Menevä
Ailahtelematon

Tasapainoinen
Veikeä
Rakastettava

Tahdon olla Minä!


---

Hetken aikaa
tuntuu siltä
että pakkaan tavarani
enkä tule enää takaisin

En voi sietää
epävarmuuttani
itsestäni
kiukkuani
ja turhuuttani.

Kaikki mitä haluan
on olla rakastettu
ja minä hölmö
kiukuttelen tätä tunnetta vastaan.


---

Aina joskus
    - silloin tällöin –
kun katson sinua
en voi uskoa
että olet minun
Salaisesta unelmasta
todelliseen onneen.


---

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...