lauantai 22. maaliskuuta 2008

Pipi

Taisi työnhakustressi purkantua loistavista uutisista juuri lomalla: kurkku kauhian kipeä ja eilen illalla oli kuumetta 38,5 astetta. Enpä muista, koska olis ollu noin kova kuume. Nyt on jo hieman parempi olo, mutta oonkin vaan maannut sohvalla ja hikoillut koko päivän. Ensi yöksi täytynee ottaa Buranaa, kun viime yö oli aika kauhea.

Kävin torstaina Raisiolla ja toden totta, sain sen työpaikan, minkä olin virheellisesti jo luullut aikaisemmin saaneeni. Mutta siis nyt kuitenkin sain sen virallisesti. Palkkakin on ihan ok. Voi olla kyllä, että aloitan työt vasta kesäkuussa, jolloin mulle jäisi kuukausi aikaa lomailla. Täytyy ehkä lähteä jonnekin? Toisaalta taas se tehtaanjohtaja sanoi, että voisin jo silloin aloittaa harjoittelun, mutta se olisi palkatonta. Ja kyllähän mä mieluummin teen jotain kun olen tekemättä. Ja mullehan se kuukauden ylimääräinen työkokemus tekisi vain hyvää.

Nyt taidan katsoa lisää leffoja (vihdoinkin on hyvä syy katsoa ne leffat, mitä en ole ehtinyt katsoa ja niitä on aika monta).

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

pääsiäispupu puhaltaa, pipin kauas karkottaa, suklaamunan sujauttaa siskon matkaan makean...

Kaisa kirjoitti...

kiitsa. karkit on ostettu makuunista koko pitkälle viikonlopulle, mutta eihän niitä oo voinu syyä, kun nieleminen on sattunu niin paljon. nyt jo vähän helpottaa, onneks. eli vesi- ja teelinjalla oon ollu ja vähän saanu maksalaatikkoa syötyä. täytynee kokeilla tänään jotain keittoa.

mutta onneks nyt on aikaa sairastaa eikä se ole pois mistään muusta.

hoppadohup kirjoitti...

Sä melkein tartutit mutki perjantaina :D Lauantai-iltana olin puolikuollu, ei ruoka maistunu ja lämpö oli nousemassa, mut se meni jo samn illan aikana ohi (onneks!). Mielessä hutki vaan viime talven yli 39 asteen kuume joka kesti vaan päivän), että toivottavasti sunki sairastelu jää lyhyeksi!

PS. Syötiin sun puolikas suklaamuna jonka jätit meille ;)

Kaisa kirjoitti...

hyvä et söitte :D
en oo tosiaan voinu hirveen hyvin sen jälkeen kun teiltä lähin. oli kivat valkoiset mähmät tuossa nielussa (tai missä lie) ni soitin isukille ja nyt aloitin antsakuurin. uuuh. tää on ihan perseestä tää! oon kahen ja puolen päivän aika lukenu yhen 460-sivuisen kirjan, kattonu varmaan 5 tai 6 leffaa ja vähän yrittäny nukkuukin. ihme kyllä, tietokone on pysyny suurimman osan aikaa kiinni, kun en vaan oo jaksanu istua! hyvä mulle! (siis etten oo ollu koneella)

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...