perjantai 7. maaliskuuta 2008

Luistelu

Tänään kävin luistelemassa Kupittaan luistelumadolla! Pyöräilen joka päivä sen ohi kouluun ja tiesin, että siellä käy paljon pieniä peruskoululaisia. Niinpä yritin sijoittaa luisteluhetkeni sellaiseen aikaan, ettei siellä olisi paljon muita. Onnistuin melko hyvin. Vain yksi ruotsinkielinen luokka oli.

Muutaman kierroksen jaksoin luistella ja sitten loppui kiinnostus - vain sen takia, että luistimet olivat ihan miellettömän TYLSÄT. Siis vastakohtana terävälle. Seuraavan kerran menen kierrokselle vasta kun olen saanut teroitettua luistimen terät. En nimittäin kokenut sitä vauhdin huumaa, mitä oletin kokevani, mutta oli se silti ihan mukavaa. Tosin luulen, että se kesäinen versio on sittenkin enemmän mua varten. Kaunareiden piikit nimittäin ei oikein ole mun juttu...

P.S. Voitko äiti skannata mulle jonkun luistelukuvan lapsuudesta niin voin pistää sen tohon. Mä en löytänyt itteltäni yhtään.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...