keskiviikko 1. elokuuta 2007

Opetusta

No voihan elokuu. Mulla on tänään ensimmäinen opetus Elixiassa ja mua jännittää!!! Eipä ole koskaan ennen jännittänyt. Mä oon koko päivän tapellut musavalintojen kanssa ja ei ne oikein onnistunut. Se cd-soitin ei nimittäin soita kunnolla potettuja levyjä, enkä tiiä että saanko kiinnitettyä mun mp3-soitinta siihen. Vissiin joo (toivotavasti). Musa pula kalvaa, vaikka hain kirjastostakin pinon levyjä, jotka osoittautuivat käyttökelvottomiksi. Paitsi Michael Jacksonin levy :).

Eipä varmaan taas muuta. Huomenna vihdoin töihin. Eilen ei tarvinnu mennä, kun sato niin paljon koko päivän ja mä olisin ollut ihan turha siellä :). Mut tosiaan huomenna onkin sitten 8,5 tunnin päivä ja mulla on vähän kipee olo :(. Mutta se jaksetaan.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...