maanantai 18. joulukuuta 2006

Joulumuutto

27. päivä sitten muutetaan. Tänään käytiin ostelemassa maaleja ja tapettia, jotta voidaan tehdä asunnosta meidän näköinen. Eli väriä tulee! Mulla on inhottavan risaiset koulupäivät niin ehdin vasta torstaina ite maalaamaan. Tai ehkä jo keskiviikkona vähän =) Kämppä on kiva ja iso (nyt kun olen sen itsekin vihdoin nähnyt) ja vastaa kyllä meidän tarpeita. (näyttää tuo asuntoilmoitus silti olevan vieläkin Oikotiellä...)

Vois kyllä tulla jo lunta. Pari yötä sitten tulikin vähän, mutta ei maa vielä valkoinen ole täälläkään.

Jaa. Tässähän tää vuosi alkaa kohta olla taas purkissa. Aika vaiherikas vuosi oli. Nii.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea ja pitkää pinnaa jo näin etukäteen remppaan ja muuttoon!

Kohta nähhään=)

riikka

ps. tapetoinnissa kannattaa käyttää vaan vatupassia sekä horisontaalisesti että vertikaalisesti ja unohtaa ne luotilankavärjäykset -kokemuksen syvällä...:)

Anonyymi kirjoitti...

mä olen kade.. ;)

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...