torstai 20. huhtikuuta 2006

Terve.

Mä olin tiistaina siellä psykologilla. Vaikka en kyllä tiennyt, mitä se eka käynti piti sisällään, oli se aika semmoinen kuin kuvittelinkin. Mää kerroin niitä juttuja ja sit se kerto välillä jotain ja antoi mulle lopuksi pari nivaskaa monisteita ja sanoi että lue näitä, jos jaksat ja kiinnostaa. Tää kyllä kuullostaa nyt vähän välinpitämättömältä, mutta ei se sitä ollut. Kunhan huvikseen kärjistin :). Meen taas parin viikon päästä uudelleen. En mä oo hirvesti ehtiny vielä lukea niitä monisteita, mutta se eka oli sisäisestä puheesta ja se mitä oon ehtinyt lukemaan, vaikutti kyllä ihan järkevältä ja mulle sopivalta.

Nyt väsyttää kun tänään treenattiin koko päivä koulussa ja oon ajanut varmaan 13 kilometriä pyörällä tänään, huh.

Jes, sunnuntaina ei olekaan koulua!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Terve, terve!

Kevätkiireet alkaa painaa itse kutakin, mutta onneksi aurinko hymyilee taivaalla! Toivottavasti siel Turkuseski!

Mä olen kohta varmaan kahden asunnon hiiriloukussa -katotaan mihin päädyn, muuhun kuin velkoihin.

Uudesta keittiöstä on tulossa nätti juttu -siis erittäin fiksua tehdä jo keittiökauppaa - no on siinä kaupanpurkuehto kaiken varalta. Mut tässä oon sit ajoissa liikkeellä, ja onpahan jotain tavallisesta ajattelutoiminnasta poikkeavaa mietittävää ollut kevätsadepäivinä.

Mut elämä on -mitä?

Voimia=)

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...