tiistai 23. elokuuta 2005

TPS kuoppasi Kobrat

No niin. Aika kummaa tämä.
Eilisessä Ilta-Sanomissa oli juttu, että TPS hyllytti Mustat Kobrat. Myös tämän päivän Turun Sanomat on informoinut jääkiekkofaneja asiasta. Tottahan se on. Tarjouspyyntö tästä kaudesta lähetettiin jo keväällä, mutta vastaus saatiin tosiaan vasta viime viikolla. Nyt sitten katellaan, josko tulisi jotain uusia töitä. Enpä vielä voi hirveästi näin julkisesti kertoa. Mikä 'hauskinta', kiekkoihmiset ovat näreissään. Keskustelua käydään Jatkoajassa ja fanit tuntuvat olevan meidän puolella. Mua ainakin hämmästyttää tämä julkisuus.

Koulu alkaa ensi viikolla ja se tuntuu hieman oudolta. Olen yrittänyt saada aikaiseksi liikemateriaalia soolooni. Viime viikolla mulla oli vielä sellainen olo, että kyllä mä sen pystyn tekemään, mutta tänään taas en saanut juuri mitään aikaiseksi. Onhan tässä vielä aikaa.

Ai niin. Alan opettamaan JUMPPAA 6-9 -vuotiaille! Hih. Se on siitä helppo duuni (kai?), että mun pitää opettaa niille tietyt liikesarjat kevääseen mennessä, eli opetussuunnitelma on valmis, täytyy laatia vain aikataulu ja miettiä, kuinka opetan. Saa nähdä, mitä siitä tulee. Mielenkiinnolla kuitenkin odotan alkavia tunteja!

Mä olin melkein viikon Helsingissä. Oli ihana nähdä muutamia kavereita ja käydä Korkeasaaressa. Ja Linnanmäellä=). Olen ehkä kaiketi käynyt Korkeasaaressa joskus vaahtosammuttimen kokoisena, joten se oli uusi kokemus mulle. Vesikot olivat vekkuleita, leopardin pennut suloisia temmeltäjiä ja leijonaemo leikki hurjasti pentunsa kanssa. Hih, ne oli ihania ihania ihania!!! Mutta hauskin ja suloisin ja ihanin kaikista oli paviaanipoikanen, joka teki kuperkeikkoja! Huh, mä haluaisin sellaisen.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Seuraavalla Hesan keikalla käy vielä Suomenlinnassa ja Seurasaaressa, kannattaa...Niin se edellinen Korkeasaari-reissu: valtasit het alkajaisiksi pikkuveikan rattaat (missä olivatkaan tarmokkaat jalkasi silloin!)ja pikkuveikkaa vedettiin sellaisilla Korkeasaari-vaunuilla eväsreppujen seassa. Hyvin se retki meni, kun jaksoi työntää ja vetää...laivassa taisi olla kovempi komento kipparin taholta, pikku jalat kun eivät malttaneet pysyä pois penkiltä, muistelee emo.

Anonyymi kirjoitti...

Jahas, kukas se kiros ne pikkutenavat ja niiden tanssimiset kolmanteen taivaaseen - sitä ei aina saa mitä tilaa, mutta ehkä siitä sittenkin tulee ihan kivaa!

Minä olen päässyt taas jälleen harjoittelemaan saman pienen ikäluokan "kamppailulajia" nimeltä "ope on ankka ja ihan laiskiaisen näköinen -muks,muks"...jos ei muuta, niin käsilihakset taas kasvaa! Satunnaisia otteluita lukuunottamatta menee täälläkin muuten mukavasti.

Pistin sulle puddinkisuomennosta, toivottavasti onnistuu ja on makoisaa!

Anonyymi kirjoitti...

Taisit laittaa itses samaan soppaan kun mä ton lastenohjaamisen kans. :) Tosin mä alan ohjaamaan myös satujumppaa. Itketään sitten koulussa yhdessä niitten muksujen kenkkuiluja. T: Gerbiilien ystävä

Kaisa kirjoitti...

eli mä olen oikeassa sen kanssa, että muistan olleeni jo pienenä pahis=) pyf mua. kävipä mielessä käydä myös suomenlinnassa, mutta ei sitten ehditty. kaisaa ei pitäis päästä pelaamaan x-boxia...

no siis mä halusin vähän haastetta noitten muksujen kanssa... satujumppaa mullekin tarjottiin (olis saanut pitää tanssia, jos olis halunnu), mutta en ottanut (olisko ollut kolmevuotiaita, uh). kukkerpalleja on kiva tehdä. jeah. joo itketään koulussa=) itketään varmaan taas muutenkin kun on niin liikaa tekemistä ja liikaa uusia asioita. PÄIVÄ KERRALLAAN.

tänään valmistuu puddingia=) saa syödä kaiken ihan ite!

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...