lauantai 20. marraskuuta 2010

Näpertelyä

Hitsit. Käsitöiden tekeminen on kyllä nyt ihan pop ja hauskaa.

Eilen sain tehtyä jäniksen, joka tosin näyttää ihan hiireltä (oli ihan vääränlainen lanka, mutta ajattelin yrittää...) Tosta tuli mieleen yksi oma jänönen, jonka äiti teki mulle joskus kauan sitten. Missäköhän se mahtaa olla? Tallessa varmaankin.



Tänään sitten innostuin tekemään rintakorun, mutta loppujen lopuksi se ei sitten sopinutkaan siihen paitaan, mitä olin ajatellut. Ratulassa oli joskus ohje, mutta tämä on hieman modifioitu.


Jotenkin tällainen näpertely on rentouttavaa. Tekisi mieli myös kokeilla jotain tilkkutäkkitöitä, mutta omaan kotiin en välttämättä sellaista haluaisi. Olen kyllä jo vähän suunnitellut, että jospa tekisin noille puikoilla ja virkkuukoukuille pussin, niin siihen voisin tehdä pienen tilkkutyön samalla :D.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onks tää se sama malli, kun joskus sulle väsäsin ja onko se vielä tallessa (mukana sulla vai varastossa mulla)?

Anonyymi kirjoitti...

...no ei olekaan, kun tarkkaan kattoo, se oli kokonaan oikeaa neulosta, siis vielä lurpampi...

Kaisa kirjoitti...

ja toi pääkin oli mun mielestä erilainen. muistan, että se oli joku lehtiohje. saattaa olla mulla tahi sitten sulla. enpä muista.

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...