maanantai 16. huhtikuuta 2007

Haisuli täällä hei.

No niin, tänään se sitten tuli. Kirje. Muumimaailmasta. Mä pääsin töihin, mut oon kyllä vähän pettynyt, koska en päässy siihen näytelmäosioon. Jaa. Hittoiks siin si. On ainakin kesäksi tiedossa jotain tekemistä josta saa edes vähän rahaa (juu, alle kaiken minipalkan, kyllä...) Ehkä nyt sitten pitää löytää se oikea asenne, koska muuten voin ihan hyvin perua sen duunipaikan vielä kun voin. Hah. Eli ruotsia kertaamaan ja lapsilaumoista tykkäämään!!!

Mä sain tänään semmoista palautetta, että opnt on hyvällä mallilla ja et ku sitä vielä täydentää niin hyvä tulee:) Ei siis mitään tulosvaroituksia tai mitään. Hyvä niin. Meillä oli siis sen työn väliarviointi. Mut eiköhän tuosta koulusta nyt melko varmuudella sitten pois pääse.

Mä saan tehän Paimiossa osan niitten näytelmän tansseista. Tänään tehtiin tosi hauska pätkä. En ollut juurikaan valmistautunut, koska aattelin että parhaat ideat tulee yhtäkkiä. Ja niin tulikin. Tää toimii siis intuitioon luottaen. Niinhän se taiteellinenkin opnt valmistui :)

edit// niija mun piti Lahessakin käyä toukokuussa ku sitä ennen ei ehi niin ehtiikö sitä sittenkään ku tuli semmonen työhönkoulutuslauantai just sille päivälle ku oisin menny, ehkä helatorstaina... on se mukamas kiirettä pidellyt se elämä.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ONNEE!!//GRATTIS <--oliks toi nyt ilmainen vai onnea?

Hakkarin siwalla ois kassalla töitä kesäks, jos ei Muumindaaleen kiinnosta. Muistakko vielä mikä Lahdessa oli muumilaakso? Ehkä sinne on noin opintojen loputtua hyvä mennäkin:)

Mää lähden käymään JKL:ssä ens viikolla -toiset hakemukset sisään -saa nähdä mistä tästä vielä ittensä löytää...se on vaan niin matkan päässä...tosin 44,8/100% tutkimukseen liittyvää työtä jo luvattiin puolivirallisesti...toinen tekee sen 55,2%.

"talven jatkoo"...viileni hiukan:(

Anonyymi kirjoitti...

Vielä toinen, mietin, että mikäköhän susta sitten tulee siellä Muumissa, mutta tossa otsikossahan se seisoo!!!WAU!

Kaisa kirjoitti...

kyllä mä muumilaakson muistan...siitähän tuo oikeastaan tulikin. eiku enhän mä sitä ookkaan tonne pistäny...vai oonko johonkin. mut joo, on ollut mielessä muumilaakso:)

emmä tiiä mikä hahmo musta tulee. tuo oli vain semmoinen heitto.

Anonyymi kirjoitti...

Ja ettäkö "haisuli" tulis kyläileen??? otetaankohan vastaan vai laitetaanko "muumilaaksoon"... Ei kun olet(te) tervetullut tietenkin!!! Varo vaan, ettei haisulista tule jotenkin uutta lempinimeä:) niin ja ONNEA VAAN uuteen pestiin, tiijjä vaikka kuin ois kivaa!-e-

Anonyymi kirjoitti...

edelleen: tuo haisuli oli vain heitto. en minä tiiä mikä minä olen. tai siis mikä hahmo tulen olemaan. se vain tuntui hassulta otsikolta. mut eiks kaisuli haisuli rimmaa aika hyvin...?
-k-

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...