perjantai 30. maaliskuuta 2007

kohta onpi huhtikuu

Mä olen 25 ja olin eilen elämäni ensimäisessä työhaastattelussa - Muumimaailmassa... Tuo kuullostaa kyllä aika nololta. Hätäoljenkorsi, kun ei sitä oikein tiedä, mitä sitä tekisi ja haluaisi. Tai siis kesällähän ei meille juurikaan ole oikeita töitä. Ja emmä mitään muita töitä sais kun ei mulla ole muuta työkokemusta kuin esiintyminen. Surkeaa.

Mun taiteleellinen opnt on nyt valmis, mutta hiomista ja treenausta se kaipaa vielä. Mun mielestä siitä tuli mun näköinen ja ihan kiva. Niin. Kirjallinen valmistuu hitaasti ja varmasti...

...Siivous jatkuu...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eiks ois ihan hauskaa olla vaikka Pikku Myy kesän:)

Anonyymi kirjoitti...

...tai mörkö!

Anonyymi kirjoitti...

...tai hemuli tai vilijonkka

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...