maanantai 15. lokakuuta 2007

Höpsöyttä

Mä olen tullut ihan höpsöksi taas jälleen kerran. Perjantaina olin ostamassa kattolamppua ja sitten pitkän harkinnan jälkeen päädyin sellaiseen "ihan kivaan". Sitten alkoikin uusin harkinta, kun mietin, voinko ostaa sen, koska siinä on halogeenilamput. Toinen vaihtoehto olisi ollut sellainen, mihin olisin saanut energiansäästölamput... Yks päivä Citymarketissa näin kun nainen oli ostamssa ison paketillisen hehkulamppuja ja mun teki mieli sanoa sille, että yks energiansäästölamppu korvaisi nuo kaikki. Huuh. En mä ite kuitenkaan kauheasti energiaa säästä. Eikös sitä kuitenkin sanota, että ajatus on tärkein :)

Tässä talosyhtiössä ei myöskään ole erikseen biojätteiden lajittelua. Tuntuu kummalliselta heittää ruokaa roskiin, kun sen ennen laittoi biojätepönttöön (ainakin melkein aina). Nyt se menee siis polttojätteeseen.

Nyt tuntuu, että pitäisi huolehtia omasta fyysisestä hyvinvoinnista enemmän. Kuntosalille en ole ehtinyt koko kuukautena enkä muutenkaan ole kauheasti liikkunut. Nyt kun asun lähempänä koulua ja keskustaa, ei tule edes pyöräiltyä niin paljon. Teaterilla tulee tietysti tanssittua, mutta ei se korvaa kokonaan sitä määrää, mitä ihmisen pitäisi liikkua viikossa. Eli täytyisi ottaa niskasta kiinni ja lähteä lenkille. Tai salille :) Kunhan nuo tentit saapi tuosta ohi niin sitten... niin niin ja seli seli.

Ei kommentteja:

Tyttö tuli!

Olin aivan varma, että vauva syntyisi etuajassa, kuten veljensäkin. Laskettu päivä lähestyi, eikä kehossa tuntunut harjoitussupistuksien lis...